ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ STORYTELLING У НАВЧАННІ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236452

Ключові слова:

storytelling, навчальні історії, візуалізація навчального процесу, професійна підготовка студентів, методика математики

Анотація

Запропонований матеріал статті присвячено аналізу ідеї storytelling у професійній підготовці вчителя початкової школи. Розглянуто можливості впровадження storytelling у методичній роботі освітньої галузі «Математика». Визначено тенденцією розробки принципово нових засобів навчання на сучасному етапі, використання різних форм методичної техніки, яка побудована на використанні історій з певними структурами, що спрямовані на розв’язання методичних задач навчання математики. Розроблено і запропоновано основні види розповідей та наведено приклади їх застосування. Метод storytelling у навчанні математики рекомендовано застосовувати для мотивації учнів початкових класів, пояснення процесу або явища, вибору засобів розв’язання задач, моделювання проблемних ситуацій, пояснення порядку виконання дій. Доведено, що побудова процесу навчання методики математики з використанням storytelling дозволяє максимально розвинути потенційні можливості мислення майбутніх учителів початкової школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Ляшова, Н. . (2021). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ STORYTELLING У НАВЧАННІ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 96–105. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236452

Номер

Розділ

Статті