УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАРОДНОГО ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236446Ключові слова:
студентська молодь, позанавчальна діяльність, констатувальний експеримент., декоративно-ужиткове мистецтво, соціалізація, педагогічний університетАнотація
Статтю присвячено проблемі соціалізації студентської молоді педагогічного університету в позанавчальній діяльності засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва. Теоретично обґрунтовано систему соціалізації студентської молоді педагогічного університету в позанавчальній діяльності засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва, яка включає цільовий, концептуальний, суб’єктний, змістово-технологічний, діагностико-результативний блоки; представлено характеристику кожного з компонентів системи. Доведено ефективність запропонованої системи соціалізації студентської молоді педагогічного університету в позанавчальній діяльності засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва та доцільність її впровадження в практику діяльності педагогічних закладів вищої освіти. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено систему соціалізації студентської молоді педагогічного університету в позанавчальній діяльності засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва, яка включає цільовий, концептуальний, суб’єктний, змістово-технологічний, діагностико-результативний блоки.
Посилання
Бучківська, Г.В. (2019). Система професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах народного декоративно-ужиткового мистецтва. (Дис. доктора пед. наук.). Тернопіль, Україна: Тернопільський нац. пед. ун-тім. Володимира Гнатюка.
Власова, В.Г. (2019). Формування естетичного ставлення молодших школярів до навколишнього світу засобами образотворчого мистецтва. (Дис. канд. пед. наук.). Київ, Україна: Інститут проблем виховання НАПН України.
Гарбузенко, Л.В. (2016). Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-ужиткового мистецтва. (Дис. канд. пед. наук.). Кіровоград, Україна: Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка.
Лавриненко, С.О. (2005). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до національного виховання учнів засобами мистецтва. (Дис. канд. пед. наук.). Кіровоград, Україна: Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка.
Севастьянова, О.А. (2005). Позанавчальна діяльність у ВНЗ у контексті нової освітньої парадигми. Освіта Донбасу, 2, 70–73.
Сироткіна, Ж.Є. (2006). Формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів засобами взаємодії різних видів мистецтва. (Дис. канд. пед. наук.). Київ, Україна: Національний пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова.
Тернопільська, В.І. (2003). Формування соціальної відповідальності старшокласників у позанавчальній діяльності. (Дис. канд. пед. наук.). Житомир, Україна: Житомирський держ. пед. ун-т ім. Івана Франка.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).