ОСВІД ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДІАКОМУНІКАЦІЙ НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ДОНБАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236445

Ключові слова:

професійна освіта, медіакомунікації, компетентності

Анотація

У статті висвітлено специфіку підготовки фахівців з медіакомунікацій в рамках спеціальності 014 Середня освіта. Українська мова та література. Автор наголошує на актуальності започаткування спеціалізації і визначає необхідні компетентності, що мають бути сформовані під час навчання та подає характеристику медійних умінь, притаманних майбутньому філологу. У статті розкриваються особливості підготовки фахівців з медіакомунікацій освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр» та «магістр» на основі освітньо-професійної програми Середня освіта (Українська мова і література). У межах статті детально зупиняємось на практично-діяльнісному компоненті, який охоплює групи медіаосвітніх умінь, що визначаємо як сукупність інтелектуальних і практичних дій, які забезпечують здатність особистості усвідомлено здійснювати пошук, відбір, переробку, аналіз, створення медіатексту різних стилів і жанрів, проєктування й підготовку результатів медіаосвітньої діяльності.

Посилання

Габор, Н.Б. (2018). Журналістська освіта епохи WEB.3.0: дослідження, новітні навички, спроби перезавантаження. Вісник Львівського університету. Серія «Журналістика», № 43, С. 273–279.

Головченко, Г.О. (2012). Розвиток медіаосвіти у США. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: Збірник наукових праць третьої Міжнародної науково-практичної конференції (с. 129–132). Львів: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності.

Різун, В.В. (2004). Проблеми і перспективи розвитку журналістської освіти в Україні початку ХХI століття. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article=1338.

Anderson, J.R. (2013). The architecture of cognition. UK: Psychology Press.

Berret, C., & Phillips, C. (2016). Teaching data and computational journalism. Columbia School of Journalism. URL: https://bit.ly/cjsteachdata.

Goodman, R.S., & Steyn, E. (2017). Global journalism education in the 21 st century Challenges and innovations. Austin, Texas, USA: Knight Center for Journalism in the Americas.

Gyori, B., & Charles, M. (2018). Designing journalists: Teaching journalism students to think like web designers. Journalism & Mass Communication Educator, Vols. 73(2), pp. 200–217.

Hallin, D. C., & Mancini, P. (2014). Comparing media systems: Three models of media and politics. Cambridge, UK: Cambridge university press.

Hobbs, A. (2009). When the Provincial Press was the National Press (c. 1836 – c.1900). The International Journal of Regional and local Studies, Vols. 5 (1), pp. 16–43.

Kutner, M., Greenberg, E., JIN, Y., Boyle, B., Hsu, Y. C., & Dunleavy, E. (2007) Literacy in Everyday Life: Results from the 2003 National Assessment of Adult Literacy. NCES 2007–490. Washington, D.C., USA: National Center for Education Statistics.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Біличенко, О. . (2021). ОСВІД ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДІАКОМУНІКАЦІЙ НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ДОНБАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 18–28. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236445

Номер

Розділ

Статті