СПОНУКАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ НАПРЯМ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Чжан Чун

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223148

Ключові слова:

акмеологічна культура, спонукально-пізнавальний напрям, майбутні вчителі музичного мистецтва, експериментальна методика, мотиваційна спрямованість.

Анотація

У статті окресленні основні позиції спонукально-пізнавального етапу формування акмеологічної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Охарактеризована експериментальна методика формування означеного феномена, яка спрямована на творче вдосконалення майбутніх учителів музичного мистецтва. Експериментальна методика охоплювала формування мотиваційної спрямованості студентів на досягнення успіху в співацькій діяльності. Навчальним полем для впровадження експериментальної методики слугували дисципліни з фахової підготовки студентів факультетів мистецтв, а саме: «Акмеологія мистецької освіти», «Хоровий клас», «Практикум роботи з хором».

Посилання

Гаврілова, Л. (2016). Оновлення методів музичного виховання в професійній підготовці майбутніх учителів музики в контексті інформатизації сучасної мистецької освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 4, 14–24.

Деркач, А. А. Кузьмина, Н. В. (1993). Акмеология: Пути достижения вершин профессионализма. Москва: Луч.

Козир, А. В. (2007). Акмеологічний підхід до формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін. Художньо-освітній простір України в контексті новітньої історії: Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конференції. Київ: «Видавничий Дім Дмитра Бураго», 210-214.

Муцмахер, В. И. (1988). Формирование професионально значимых качеств личности будущего учителя музыки. Москва: МГПИ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті