ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОГНІТИВНИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ТВОРЧО-ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ ШКІЛЬНИМИ КОЛЕКТИВАМИ

Автор(и)

  • Ван Хайлун

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223147

Ключові слова:

майбутні вчителі музичного мистецтва, готовність до творчо-інтерпретаційної роботи з учнями, організаційно-когнітивний етап, засоби мультимедіа, методи, вокально-хорова робота.

Анотація

Стаття розкриває особливості проведення організаційно-когнітивного етапу формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи з учнями. Навчальна робота сконцентрована на позаурочній вокально-хоровій роботі та самостійній навчальній роботі з використанням засобів мультимедіа. У методичній роботі з формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до творчо-інтерпретаційної роботи з учнями впроваджені авторські методи, а саме: «Творча уява у створенні інтерпретації музичного твору», метод створення інтерпретаційного колажу, метод альтернативного пошуку конструктивно-технологічних рішень тощо.

Посилання

Вей Лімін (2016). Культурологічні особливості співацького навчання майбутніх учителів музики. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 3, 86–96.

Гаврілова, Л., Федоришин, В. (2017). Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами комп’ютерних технологій у теорії вітчизняної мистецької освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 5(1), 213–225.

Ігнатенко, Г. (1997). Професійна педагогіка: навчальний посібник. Київ, Україна.

Крицький, В. М. (2004). Формування художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами. Метод. рекомендації. Ніжин, Україна: НДПУ ім. М. Гоголя.

Полозов, С. П. (2002). Обучающие компьютерные технологии и музыкальное образованиe. Саратов, Российская Федерация: Изд-во Сарат. ун-та.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті