СТАН СФОРМОВАНОСТІ ТЕМБРАЛЬНОГО СЛУХУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Пен Сіює

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223146

Ключові слова:

тембральний слух, майбутні вчителі музичного мистецтва, інструментальне навчання, компонентна структура.

Анотація

Стаття присвячена питанням ефективного формування тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва та розробки завдань проведення цього експерименту. Схарактеризовано структурні компоненти тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва: пізнавально-інформаційний; когнітивно-операційний; оцінно-емпатійний; результативно-діяльнісний. Розроблено та проаналізовано рівні сформованості означеного феномена (незадовільний, низький, середній, високий), відображено структурні компоненти досліджуваного явища. Для визначення реального стану сформованості тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментального навчання було проведено педагогічне діагностування досліджуваного явища в межах навчального процесу закладів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво».

Посилання

Гарбузов, Н.А. (1955). Зонная природа динамического слуха. Москва, Российская Федерация: Гос. муз. изд-во.

Дермельова, Н., Ночовка, О. (2019). Трансформація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя музики початкової школи в контексті реформи Нової української школи. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 9, 185–194. DOI: https://doi.org/10.31865/2414-9292.9.2019.174551

Назайкинский, Е. В. (1988). Звуковой мир музыки. Москва, Российская Федерация: Музыка.

Кирнарская, Д. К., Киященко, Н. И., Тарасова, К. В. (2003). Психология музыкальной деятельности: Теория и практика. Г. М. Цыпин (ред.) Москва, Российская Федерация: Издательский центр «Академия».

Сибірякова-Хіхловська, М. І. (2007). Формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Київ, Україна: Київ. нац. ун-т культури і мистецтв.

Теплов, Б. М. (1985). Психологія музичних здібностей. Москва, Российская Федерация: Педагогіка.

Olson Harry, F. (1967). Music, Physics and Engineering. Dover Publications, 248–251.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Як цитувати

Сіює, П. (2020). СТАН СФОРМОВАНОСТІ ТЕМБРАЛЬНОГО СЛУХУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (13), 237–244. https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223146

Номер

Розділ

Статті