СТАН СФОРМОВАНОСТІ ТЕМБРАЛЬНОГО СЛУХУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223146Ключові слова:
тембральний слух, майбутні вчителі музичного мистецтва, інструментальне навчання, компонентна структура.Анотація
Стаття присвячена питанням ефективного формування тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва та розробки завдань проведення цього експерименту. Схарактеризовано структурні компоненти тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва: пізнавально-інформаційний; когнітивно-операційний; оцінно-емпатійний; результативно-діяльнісний. Розроблено та проаналізовано рівні сформованості означеного феномена (незадовільний, низький, середній, високий), відображено структурні компоненти досліджуваного явища. Для визначення реального стану сформованості тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментального навчання було проведено педагогічне діагностування досліджуваного явища в межах навчального процесу закладів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво».Посилання
Гарбузов, Н.А. (1955). Зонная природа динамического слуха. Москва, Российская Федерация: Гос. муз. изд-во.
Дермельова, Н., Ночовка, О. (2019). Трансформація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя музики початкової школи в контексті реформи Нової української школи. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 9, 185–194. DOI: https://doi.org/10.31865/2414-9292.9.2019.174551
Назайкинский, Е. В. (1988). Звуковой мир музыки. Москва, Российская Федерация: Музыка.
Кирнарская, Д. К., Киященко, Н. И., Тарасова, К. В. (2003). Психология музыкальной деятельности: Теория и практика. Г. М. Цыпин (ред.) Москва, Российская Федерация: Издательский центр «Академия».
Сибірякова-Хіхловська, М. І. (2007). Формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Київ, Україна: Київ. нац. ун-т культури і мистецтв.
Теплов, Б. М. (1985). Психологія музичних здібностей. Москва, Российская Федерация: Педагогіка.
Olson Harry, F. (1967). Music, Physics and Engineering. Dover Publications, 248–251.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).