РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Вей Лімін

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223145

Ключові слова:

магістранти музичного мистецтва, творча самореалізація, рівні сформованості, діагностичне оцінювання, сучасні інноваційні педагогічні технології.

Анотація

Стаття розкриває рівні сформованості творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва в педагогічних університетах, а саме: високий, середній та низький. За результатами констатувального етапу експериментального дослідження, що здійснювалось у процесі навчальної роботи, узагальнені характеристики окремих груп магістрантів, проведено оцінювання їх готовності до творчої самореалізації в практичній діяльності з учнями. У ході діагностичного оцінювання зафіксовані рівні методичних знань магістрантів музичного мистецтва щодо проведення вокально-хорової роботи з учнями, використання сучасних інноваційних педагогічних технологій, творчий підхід до розв’язання навчальних завдань, а також  творче самовиявлення в організації самостійної навчальної діяльності з використанням комп’ютерних технологій.

Посилання

Єременко, О. В. (2011). Основи магістерської підготовки (теорія і практика реалізації в системі музично-педагогічної освіти). Суми, Україна: СумДПУ.

Зайцева, А. В. (2005). Педагогічні умови реалізації творчого потенціалу майбутніх учителів музики у процесі виконавської діяльності. Науковий часопис. НПУ ім. М.П. Драгоманова, серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики, 4(14), 153–158.

Гаврілова, Л. (2016). Оновлення методів музичного виховання в професійній підготовці майбутніх учителів музики в контексті інформатизації сучасної мистецької освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 4, 14–24.

Кузьмина, Н. В. (2001). Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования. Москва, Российская Федерация: ИЦПКПС.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті