СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ФАХІВЦЯ ІЗ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ігор Мельник

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223100

Ключові слова:

професійна освіта, соціально-комунікативна компетентність, фізичне виховання.

Анотація

У статті сформульовано основну мету професійної освіти на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Узагальнено погляди вчених на розуміння соціальної та комунікативної компетентностей. Розкрито зміст понять: «соціальна компетентність», «комунікативна компетентність», «соціально-комунікативна компетентність». У статті обґрунтовано місце та роль соціально-комунікативної компетентності у структурі професійної підготовки майбутнього фахівця із фізичного виховання. З’ясовано специфіку та представлено зв’язок між поняттями соціальної та комунікативної компетентностей. Встановлено, що категорія соціально-комунікативної компетентності має інтегральний характер і складає підґрунтя наукового аналізу процесу формування компетентностей майбутніх фахівців із фізичного виховання. Обґрунтовано необхідність формування соціально-комунікативної компетентності в процесі фахової підготовки.

Посилання

Бальсевич, В. (2003). Спортивно-ориентированное физическое воспитание; образовательный и социальный аспекты. Теория и практика физической культуры, 5, 19 – 22.

Белл, Р. (1980). Социолингвистика: цели, методы, проблемы. Москва, Российская Федерация: Международные отношения.

Бориснев, С. (2003). Социология коммуникации. Москва, Российская Федерация: ЮНИТИ-ДАНА.

Зимняя, И. (2004). Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Взято з http: // old.vvsu.ru/dap/development_program/files/zimnya.pdf.

Каландаров, К. (1998). Управление общественным сознанием. Роль коммуникативных процессов. Москва, Российская Федерация: Монолит.

Найн, А. (2012). Компетентностный подход в образовании как основа качественной подготовки специалистов физической культуры. Челябинск, Российская Федерация: Изд-во Уральская академия.

Селевко, Г. (2003). Компетентности и их классификация. Народное образование, 4, 138–144.

Федоренко, Ю. (2002). Комунікативна компетенція як найважливіший елемент успішного спілкування. Рідна школа, 1, 63–65.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті