ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Сергій Чугай
  • Ольга Хващевська

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.222957

Ключові слова:

критичне мислення, особистість, соціалізація, формування критичного мислення, технологія.

Анотація

У статті розкрито процес формування критичного мислення під час соціалізації молодших школярів. Представлено аналіз положень різних дослідників соціалізації та критичного мислення щодо визначення його сутності, можливостей розвитку, дидактичних підходів у цій сфері. Описано форми організації щодо формування критичного мислення в процесі соціалізації. У статті ми розглядали інтерактивні форми роботи, які, в свою чергу, сприяють взаємодії, взаєморозуміння і взаємозбагачення, а також забезпечують якісне засвоєння теоретичного матеріалу.

Посилання

Возна, Ю. В. (2012). Соціалізація учнівської молоді в процесі функціонування соціально-педагогічного комплексу (Дис. канд. пед. наук). Київ: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Гринько, В. О. (2019). Використання цифрових технологій для формування у майбутніх учителів навичок ХХІ століття. Молодь і ринок, 5(172), 56–61. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.171023.

Капська, А. (2003). Соціалізація особистості – мета соціальної педагогіки. Соціальна педагогіка. Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова.

Кларин, М. В. (2018). Инновационные модели обучения: Исследование мирового опыта. Монография. 2-е издание. Москва: Луч.

Лавриченко, Н. М. (2006). Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи (Дис. доктор. пед. наук). Київ: Інститут педагогіки АПН України.

Мустаева, Ф. А. (2001). Основы социальной педагогики. Москва : Академический Проект.

Савченко, С., Курило, В. (2019). Формування критичного мислення як одна з умов успішної соціалізації сучасної особистості. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 6(329), 64–71.

Хващевська, О. О. (2017) Організаційно-педагогічні умови соціалізації молодших школярів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 7(77), 266–272.

Чернета, С. Ю. (2005). Організаційно-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об’єднаннях (Дис. кандидата пед. наук ). Київ: Інститут проблем виховання АПН України.

Cosgrove, R. (2009). Thesis submitted to the University of Oxford in partial fulfillment for the degree of M.Sc. in Higher Education.

Glaser, E. (1941). An experiment in the development of critical thinking. New York: Teachers College Columbia Uni.

Lipman, M. (1995). Thinking in Education. Cambridge: Cambridge University Press

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті