ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» У ГІМНАЗІЇ

Автор(и)

  • Nataliia Baradiia

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153782

Ключові слова:

економічна соціалізація, фактори економічної соціалізації, економічна культура, фінансова грамотність, фінансова освіта.

Анотація

Стаття є дослідженням важливості формування фінансової грамотності в сучасної молоді. Здійснено акцент на тому, що фінансова освіта допомагає здобувачам освіти зрозуміти ключові фінансові поняття та використовувати їх для прийняття рішень у фінансових питаннях, для вибору відповідних фінансових інструментів, планування бюджету, нагромадження коштів на майбутні цілі тощо. Виявлено особливості ефективного викладання курсу «Фінансова грамотність» у гімназії. Розглянуто різноманітні підходи до процесу викладання цього курсу та охарактеризовано найбільш ефективні з них.

Посилання

Бібік, Н.М., Вашуленко, Л.С. і Локшината, О.І. (2004). Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи: б-ка з освітньої політики. О.В. Овчарук (Ред.), с. 47–52. Київ, Україна.

Ковтун, Г.І. і Мартиненко, О.В. (2013). До питання формування економічної компетентності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4, 135–144.

Литвинова, С.Г. (Ред.). (2011). Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти. Київ: ТОВ ЦП «КОМПРИНТ».

Овсюк, Н. (2011). Формування економічної компетентності у процесі вивчення географії Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя та основ економіки. Географія та основи економіки в школі, 1, 37–41.

Пометун, О.І. (2005). Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти. Рідна школа, 1, 65–69.

Химинець, В. (б.д.). Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя. Взято з http: // zakinppo. org. ua / 2010–01–18–13–44–15 / 233–2010–08–25–07–10–49/.

Часнікова, О.В. Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування. Взято з https: // www. narodnaosvita. kiev. ua / ?page_id=2607.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Baradiia, N. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» У ГІМНАЗІЇ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (1), 179–187. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153782

Номер

Розділ

Статті