ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» У ГІМНАЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153782Ключові слова:
економічна соціалізація, фактори економічної соціалізації, економічна культура, фінансова грамотність, фінансова освіта.Анотація
Стаття є дослідженням важливості формування фінансової грамотності в сучасної молоді. Здійснено акцент на тому, що фінансова освіта допомагає здобувачам освіти зрозуміти ключові фінансові поняття та використовувати їх для прийняття рішень у фінансових питаннях, для вибору відповідних фінансових інструментів, планування бюджету, нагромадження коштів на майбутні цілі тощо. Виявлено особливості ефективного викладання курсу «Фінансова грамотність» у гімназії. Розглянуто різноманітні підходи до процесу викладання цього курсу та охарактеризовано найбільш ефективні з них.Посилання
Бібік, Н.М., Вашуленко, Л.С. і Локшината, О.І. (2004). Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи: б-ка з освітньої політики. О.В. Овчарук (Ред.), с. 47–52. Київ, Україна.
Ковтун, Г.І. і Мартиненко, О.В. (2013). До питання формування економічної компетентності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4, 135–144.
Литвинова, С.Г. (Ред.). (2011). Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти. Київ: ТОВ ЦП «КОМПРИНТ».
Овсюк, Н. (2011). Формування економічної компетентності у процесі вивчення географії Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя та основ економіки. Географія та основи економіки в школі, 1, 37–41.
Пометун, О.І. (2005). Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти. Рідна школа, 1, 65–69.
Химинець, В. (б.д.). Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя. Взято з http: // zakinppo. org. ua / 2010–01–18–13–44–15 / 233–2010–08–25–07–10–49/.
Часнікова, О.В. Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування. Взято з https: // www. narodnaosvita. kiev. ua / ?page_id=2607.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).