РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ РІДНОГО СЛОВА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153781Ключові слова:
змішане навчання («Blended Learning»), методична робота, модель «Ротація за станціями» («Rotation Model»), педагогічна майстерня, професійна діяльність, творчі здібності.Анотація
Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів засобами рідного слова в позаурочний час в умовах перезавантаження сучасної школи, що спричинило необхідність оновлення процесу методичної роботи вчителів-філологів. Автори розглянули змішане навчання як технологію забезпечення зазначеного процесу та запропонували шляхи вдосконалення розвитку творчих здібностей учнів засобами рідного слова в позаурочний час. З’ясовано, що використання в процесі методичної роботи змішаного навчання активізує професійну діяльність учителів, розвиває здатність фахівців до самоосвіти.Посилання
Антипець, В. П. і Артюх, М. С. (2015). Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів як основи креативної особистості. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки, Вип. 125, 279 – 282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_68.
Кузьменчук, І. Технології педагогічної майстерні у підготовці вчителя до педагогічного проектування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://svitlit-kyiv.blogspot.com/p/blog-page_4192.html
Протас, О. Л. (2014). Розвиток творчих здібностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Освіта та розвиток обдарованої особистості, № 3, 26 – 29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_7
Сафарян, С. І. Основні чинники формування творчої особистості та розвитку її творчих здібностей у процесі навчання. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/1/statti/2safaryan/2safaryan.htm
Сидоренко, В. В. (2011). Модель професійної компетентності вчителя української мови і літератури в контексті впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу. Наукова скарбниця освіти Донеччини: наук.-метод. журнал, No 1 (8), 72 – 77.
Сімоненко, Л. Ю. (2013). Методична компетентність як складник професійної компетентності вчителя української мови. Науковий вісник Донбасу, № 2. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_2_28.pdf.
Черчата, Л. М. (2015). Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формування. Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. Полтавського нац. пед. університету ім. В. Г. Короленка / Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава : АСМІ, Вип. 16 (16), 292-299. - Режим доступу: https://docplayer.net/73127210-Metodichna-kompetentnist-maybutnogo-vchitelya-filologa-aspekti-formuvannya.html
Шевченко О. Педагогічна майстерня як форма професійного розвитку молодого вчителя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua/pedagog/106/19101-pedagogichna-majsternya-yak-forma-profesijnogo-rozvitku-molodogo-vchitelya.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).