ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ

Автор(и)

  • Olena Ishutina

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153744

Ключові слова:

іншомовна компетентність у письмі, навички письма, мовні рівні, система вправ, академічні жанри письма.

Анотація

У статті викладено загальну характеристику іншомовної компетентності в письмі майбутніх учителів початкової школи і визначено її як уміння  планувати, здійснювати і коригувати власну комунікативну поведінку під час породження та варіювання іншомовного мовлення у різних типах писемних висловлювань відповідно до конкретної ситуації спілкування. Визначено цілі та етапи формування навичок письма, комунікативні здібності та характерні особливості письма. Представлено систему вправ і подано коротку характеристику засобів формування і контролю рівня сформованості іншомовної компетентності в письмі майбутніх учителів початкової школи.

Посилання

Азимов, А. Г., Щукин, А. Н. (2009). Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). Москва : ИКАР.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (2003). за ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ, Україна : Ленвіт.

Скляренко, Н. К. (2012). Методика формування іншомовної компетентності у техніці письма. Іноземні мови, 2, 13–18.

Смоліна, С. В. (2010). Методика формування іншомовної лексичної компетенції. Іноземні мови, 4, 16–23.

Тарнопольський, О. Б., Кожушко, С. П. (2008). Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою. Вінниця, Україна : Нова книга.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Ishutina, O. (2018). ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (1), 109–121. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153744

Номер

Розділ

Статті