СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЦІННОСТЕЙ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ТРАНСЦЕНДЕНТАЛЬНОЇ ТА ДИСПОЗИЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІННОСТЕЙ

Автор(и)

  • Oleksandra Lysenko

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153741

Ключові слова:

цінності, виховання, педагогічний підхід, культурологічний підхід, трансцендентальні концепції цінностей, диспозиційні концепції цінностей.

Анотація

У статті розглянуто екзистенційні проблеми людського буття. Автором проаналізовано поняття цінностей, що присутні в багатьох наукових дисциплінах. Людина реалізується та формується через цінності, тому можемо говорити про аксіотропізм, присутній у людській природі. Позитивні цінності формують людину, антицінності її руйнують. Проаналізовано трансцендентальні та диспозиційні концепції цінностей, здійснено їхній культурологічний і педагогічний аналіз.

Посилання

Jan Paweł II (1994). Osoba i czyn oraz inne studia antropologiczne. Lublin, Poland.

Matusiewicz, C. (1975). Psychologia wartości. Warszawa-Poznań, Poland.

Misztal, H. (1990). Problematyka wartości w socjologii. Warszawa, Poland.

Mariański, J. (2001). Kryzys moralny czy transformacja wartości? Lublin, Poland.

D.von Hildebrand (1953). Christian Ethics. New York, the USA.

Дробницкий, О.Г. (1974). Теоретические основы этики Канта. Философия Канта и современность. Москва, Россия.

Нарский, И.С. (1969). Диалектическое противоречие и логика познания. Москва, Россия.

Бакурадзе, О.М. (1966). Истина и ценность. Вопросы философии, 7, 80–87.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Lysenko, O. (2018). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЦІННОСТЕЙ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ТРАНСЦЕНДЕНТАЛЬНОЇ ТА ДИСПОЗИЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІННОСТЕЙ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (1), 82–90. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153741

Номер

Розділ

Статті