ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІНИ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ: ДОСЯГНЕННЯ, ПРОТИРІЧЧЯ, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Volodymyr Serhienko
  • Viktoriia Khodunova

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153734

Ключові слова:

післядипломна освіта, педагогічна освіта, освіта впродовж життя, інноваційні підходи, компетентність.

Анотація

У статті висвітлено пріоритетні напрями та тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства. Розкрито пов’язані з ними завдання та шляхи їхнього вирішення. Обґрунтовано роль Інституту неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова в удосконаленні змісту й запровадженні інноваційних педагогічних технологій, модернізації наукової діяльності в ППО.

Посилання

Наказ МОН України Про затвердження типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти № 36 (2018, 15 січня). Взято з https://drive.google.com/file/d/1mG7U91TLtuHS7aEaBW1B_MuTP5fdgIis/view.

Рідей, Н. М. і Сергієнкo, В. П. (2017). Мультимодусні засади післядипломної освіти для сталого розвитку. Київ, Україна: Вид-во НПУ імені Драгоманова.

Вокер, Т. (2018). Як навчають у Фінляндії. Найкраща шкільна освіта. Н. Лавської (Перекл.). Київ, Україна: Видавнича група КМ-Б.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Serhienko, V., & Khodunova, V. (2018). ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІНИ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ: ДОСЯГНЕННЯ, ПРОТИРІЧЧЯ, ПЕРСПЕКТИВИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (1), 16–26. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(1).2018.153734

Номер

Розділ

Статті