ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285673Ключові слова:
педагог-хореограф, професійна діяльність, методичні прийоми, танець, музика, ритм, словесна інформація, емоційністьАнотація
У статті розглядаються невід’ємні аспекти реалізації професійної діяльності педагога-хореографа. Розглянуті такі складові, як: жестикуляція, складання композиції танцю, професійна техніка, фізіологічні особливості навчання танцю здобувачів освіти, зокрема початкової, та форми роботи в хореографічній практиці (індивідуальна, групова, колективна). Висвітлений багаторічний досвід дає можливість ознайомити із специфікою хореографічної діяльності та виділити основні напрямки професійної педагогічної компетентності хореографа.
Посилання
Благова, Т. О. (2021). Розвиток хореографічної освіти в Україні у структурі навчальних закладів культури і мистецтва. Вісник кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», Вип. 3, 58–65. URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19899
Козачук, О., Косаковська, Л. (2022). Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 3 (117), 219–226. DOI : https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227 .
Переверзєва, О. (2022). Творчі та педагогічні аспекти професійної діяльності концертмейстера в класі хореографії. Актуальні питання гуманітарних наук, Вип. 2, № 57, 258–263. URL : http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12755/
Таранцева, О. (2022). Модель реалізації організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів. Актуальнi питання гуманiтарних наук, Т.4, № 47. 43–48. URL : http://aphn-journal.in.ua/archive/47_2022/part_4/47-4_2022.pdf#page=43
Dimitrakopoulou, S. (2022). Teaching dance in digital environments: copying through video. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, Vol. 27, № 2, 235–252. DOI : https://doi.org/10.1080/13569783.2022.2060732
Nadirova, E. (2022). Methodological foundations for the development of professional competence of future choreographers. Innovative Society: Problems, Analysis and Development Prospects, 109–111. URL : https://www.openconference.us/index.php/ISPADP/article/view/179
Roche, J., Burridge, S. (2022). Choreography: The Basics. New York: Routledge.
Walton, E. (2022). Dance style transitions : from dancers’ practice to movement-based technology. Human-Computer Interaction. Université Paris-Saclay. URL : https://hal.science/tel-03754153/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).