ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА

Автор(и)

  • Володимир Котов
  • Микола Пшеничних

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285673

Ключові слова:

педагог-хореограф, професійна діяльність, методичні прийоми, танець, музика, ритм, словесна інформація, емоційність

Анотація

У статті розглядаються невід’ємні аспекти реалізації професійної діяльності педагога-хореографа. Розглянуті такі складові, як: жестикуляція, складання композиції танцю, професійна техніка, фізіологічні особливості навчання танцю здобувачів освіти, зокрема початкової, та форми роботи в хореографічній практиці (індивідуальна, групова, колективна). Висвітлений багаторічний досвід дає можливість ознайомити із специфікою хореографічної діяльності та виділити основні напрямки професійної педагогічної компетентності хореографа.

Посилання

Благова, Т. О. (2021). Розвиток хореографічної освіти в Україні у структурі навчальних закладів культури і мистецтва. Вісник кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», Вип. 3, 58–65. URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19899

Козачук, О., Косаковська, Л. (2022). Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 3 (117), 219–226. DOI : https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227 .

Переверзєва, О. (2022). Творчі та педагогічні аспекти професійної діяльності концертмейстера в класі хореографії. Актуальні питання гуманітарних наук, Вип. 2, № 57, 258–263. URL : http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12755/

Таранцева, О. (2022). Модель реалізації організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів. Актуальнi питання гуманiтарних наук, Т.4, № 47. 43–48. URL : http://aphn-journal.in.ua/archive/47_2022/part_4/47-4_2022.pdf#page=43

Dimitrakopoulou, S. (2022). Teaching dance in digital environments: copying through video. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, Vol. 27, № 2, 235–252. DOI : https://doi.org/10.1080/13569783.2022.2060732

Nadirova, E. (2022). Methodological foundations for the development of professional competence of future choreographers. Innovative Society: Problems, Analysis and Development Prospects, 109–111. URL : https://www.openconference.us/index.php/ISPADP/article/view/179

Roche, J., Burridge, S. (2022). Choreography: The Basics. New York: Routledge.

Walton, E. (2022). Dance style transitions : from dancers’ practice to movement-based technology. Human-Computer Interaction. Université Paris-Saclay. URL : https://hal.science/tel-03754153/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

Котов, В., & Пшеничних, М. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (19), 105–112. https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285673

Номер

Розділ

Статті