МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259986Ключові слова:
соціальна педагогіка, процес соціалізації, вища освітаАнотація
У статті порушена проблема соціалізації майбутніх учителів іноземної мови. Автор зосереджується на теоретико-концептуальному підґрунті дослідження процесу соціалізації студентів-філологів, виділяючи підходи та методи, а саме: комунікативний, соціокультурний, особистісно-орієнтований, особистісно-діяльнісний, компетентнісний, студентоцентричний, системний підходи. Комплексне застосування цих підходів дає можливість здійснити цілеспрямоване вирішення досліджуваної проблеми. Основна увага приділена тому, як на різних етапах наукового дослідження можуть бути використані різні методи, зокрема, синтез, порівняння та зіставлення різних поглядів на проблему дослідження, систематизація й узагальнення теоретичних та емпіричних даних, що буде застосовуватися для розроблення педагогічних умов соціалізації особистості майбутнього філолога в соціально-комунікативному просторі.
Посилання
Бех, І. Д. (2003). Виховання особистості. Київ, Україна : Либідь, 2003.
Овчарук О. В. (Ред.). (2004). Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. Київ, Україна: «К.І.С.»
Пилипенко О.І. (2012). Комунікативні ефекти соціальної роботи. Світ соціальних комунікацій. Київ, Україна: КиМУ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).