МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Валентина Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259986

Ключові слова:

соціальна педагогіка, процес соціалізації, вища освіта

Анотація

У статті порушена проблема соціалізації майбутніх учителів іноземної мови. Автор зосереджується на теоретико-концептуальному підґрунті дослідження процесу соціалізації студентів-філологів, виділяючи підходи та методи, а саме: комунікативний, соціокультурний, особистісно-орієнтований, особистісно-діяльнісний, компетентнісний, студентоцентричний, системний підходи. Комплексне застосування цих підходів дає можливість здійснити цілеспрямоване вирішення досліджуваної проблеми. Основна увага приділена тому, як на різних етапах наукового дослідження можуть бути використані різні методи, зокрема, синтез, порівняння та зіставлення різних поглядів на проблему дослідження, систематизація й узагальнення теоретичних та емпіричних даних, що буде застосовуватися для розроблення педагогічних умов соціалізації особистості майбутнього філолога в соціально-комунікативному просторі.

Посилання

Бех, І. Д. (2003). Виховання особистості. Київ, Україна : Либідь, 2003.

Овчарук О. В. (Ред.). (2004). Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. Київ, Україна: «К.І.С.»

Пилипенко О.І. (2012). Комунікативні ефекти соціальної роботи. Світ соціальних комунікацій. Київ, Україна: КиМУ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Коваленко, В. (2022). МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(17), 183–191. https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259986

Номер

Розділ

Статті