СПІВПРАЦЯ КАФЕДРИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259972Ключові слова:
вчитель української мови та літератури, стейкхолдер, освітньо-професійна програма, вища освітаАнотація
У статті висвітлено можливості налагодження співробітництва випускової кафедри української мови та літератури ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» зі стейкхолдерами: дійсними та потенційними роботодавцями, випускниками освітніх програм і здобувачами вищої освіти за другим (магістерським) рівнем, академічною спільнотою, зокрема Сумським державним педагогічним університетом ім. А. С. Макаренка. Описано досвід кафедри щодо організації взаємодії зі стейкхолдерами освітньої програми Середня освіта (українська мова і література). Цей досвід полягає у залученні зовнішніх стейкхолдерів, керівників, заступників та працівників закладів освіти міста та району, які здобули ступінь магістра за спеціальністю українська мова та література та внутрішніх (здобувачів вищої освіти) стейкхолдерів до співпраці. Визначено важливі напрями такого співробітництва: залучення стейкхолдерів до розробки та перегляду освітніх програм; запрошення на навчально-методичні семінари на базі кафедри; встановлення договірних відносин.
Посилання
Чернілевський, Д. В. (2010). Педагогіка вищої школи. Вінниця, Україна.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року : Указ Президента України від 25.06.2013 № 344/2013.URL: http://zakon0.rada.gov.ua/344/2013/page2.
Шевченко, Н. В. (2014). Соціальне партнерство у сфері освіти: горизонти модернізації. Харків, Україна.
Eaton, J. S. (2004). Accreditation and Recognition of Qualifications in Higher Education: The United States. In Quality and Recognition in Higher Education. URL : http://www.oecd-ilibrary.org/content/chapter/9789264015104-6-en.
Green, D. (2004). What Is Quality in Higher Education? Bristol: Taylor & Francis. URL: https://eric.ed.gov/?id=ED415723
Harvey, L. & Knight, P. (1996). Transforming higher education. Society for Research into Higher Education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).