З ДОСВІДУ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЛІНГВІСТИЧНОГО ЦИКЛУ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ І ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242955Ключові слова:
вища освіта, заклад вищої освіти, дистанційне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, центр дистанційного навчання, дисципліни лінгвістичного циклу, Україна, Республіка ПольщаАнотація
Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку вищої освіти України – характеристиці системи дистанційного навчання в українських закладах вищої освіти, яке може й повинно посісти пріоритетне місце на теренах вітчизняної освіти, оскільки за грамотної організації дистанційне навчання забезпечує якісну освіту, що відповідає вимогам сучасного соціуму. Репрезентовано науково-методичний потенціал, інформаційні ресурси, набутий досвід використання технологій дистанційного навчання на філологічному факультеті ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (м. Слов’янськ Донецької області, Україна) під час вивчення дисциплін лінгвістичного циклу, схарактеризовано технології опосередкованого активного спілкування викладачів і здобувачів із застосуванням телекомунікаційного зв’язку й методології індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти з навчальним матеріалом, представленим в електронному вигляді тощо.
Посилання
Биков, В. Ю., Кухаренко, В. М., Сиротенко, Н. Г., Рибалко, О. В. і Богачков, Ю. М. (2008). Технологія розробки дистанційного курсу. Київ, Україна: Міленіум.
Гуревич, Р. С., Кадемія, М. Ю. і Шевченко, Л. С. (2013). Інтерактивні технології навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Вінниця, Україна: ТОВ фірма «Планер».
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. (2020, 20 грудня). Взято з http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html
Положення про дистанційне навчання у Державному вищому навчальному закладі «Донбаський державний педагогічний університет». (2020, 28 серпня). Взято з https://ddpu.edu.ua/images/stories/news/normativ/005.pdf
Положення про Українсько-польський міжнародний центр освіти і науки ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». (2020, 28 серпня). Взято з https://ddpu.edu.ua/images/stories/news/2021/01_jan/26/ukr_pol/pologennya_ukr_pol.pdf
Смирнова-Трибульська, Є. М. (2007). Дистанційне навчання з використанням системи MOODLE. Херсон, Україна: Айлант.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).