ПРОБЛЕМИ ТА СКЛАДНОЩІ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛІВ

Автор(и)

  • Еліна Железнякова
  • Тетяна Сілічова

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236878

Ключові слова:

online навчання, дистанційне навчання, університет, економіко-математичні дисципліни, навчальний курс

Анотація

У статі є висвітленими основні питання та проблеми, що є пов'язаними із переходом на online навчання. Визначена різниця між дистанційним навчанням у системі традиційної освіти на навчанням  online.  Наведені дані світових статистичних досліджень у цьому напрямку, визначені та структуровані проблеми, що виникають у рамках системи вищої освіти при переході на повне навчання  online.

У статі є показаним, що такий вид навчання є достатньо новим напрямком, та при застосування котрого ряд університетів може спіткнутися із багатьма труднощами різного характеру. Підкреслено, що основною проблемою при застосуванні такого виду навчання може бути і той факт, що кардинально може змінитися і сама структура конкурентності вищих навчальних закладів. На прикладі викладання дисципліни «Теорія ймовірностей та математична статистика» окремо розкриті основні складнощі викладання та контролю отриманих знань, можливі методи їх усунення.

Посилання

How USA Higher Education is Surviving a Pandemic. (2020). URL: unipage. net/ru/1867.

Kostenko, J., Sidorova, E., (2020). Visa-Free Traveling: How the Coronovirus Has Affected for Paid Education. URL: https://iz.ru/1007753/iaroslava-kostenko-elena-sidorenko/bezvuzovyi-rezhim-kak-koronavirus-povliial-na-platnoe-obrazovanie

Snegurova, V. (2010). Distance Learning Mathematics for Secondary School Students. Electronic Scientific Publication (Scientific and Pedagogical Internet Journal). URL: http://www.emissia.org/offline/2010/1442.htm

Timofeeva, O. (2011). Monitoring the Quality of Student Learning and Professional Competence of Teachers Through the Distance Learning System in the Context of the Federal State Educational Standard. Municipal Education: Innovation and Experiment, №4, 16-19. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/monitoring-kachestva-obucheniya-uchaschihsya-i-professionalnoy-kompetentnosti-pedagogov-cherez-sistemu-distantsionnogo-obucheniya-v/viewer

Studying Online: a Choice: How Quarantine Will Change School Education. (2020). URL: https://59.ru/text/education/69108400/

Why Is It Profitable to Enroll in a Foreign University During a Pandemic. (2020). URL: https://www.gazeta.uz/ru/2020/05/20/study/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-12

Як цитувати

Железнякова, Е., & Сілічова, Т. (2021). ПРОБЛЕМИ ТА СКЛАДНОЩІ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 2(14), 90–100. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236878

Номер

Розділ

Статті