ПРОБЛЕМИ ТА СКЛАДНОЩІ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ЕКОНОМІЧНОГО ТА МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236878Ключові слова:
online навчання, дистанційне навчання, університет, економіко-математичні дисципліни, навчальний курсАнотація
У статі є висвітленими основні питання та проблеми, що є пов'язаними із переходом на online навчання. Визначена різниця між дистанційним навчанням у системі традиційної освіти на навчанням online. Наведені дані світових статистичних досліджень у цьому напрямку, визначені та структуровані проблеми, що виникають у рамках системи вищої освіти при переході на повне навчання online.
У статі є показаним, що такий вид навчання є достатньо новим напрямком, та при застосування котрого ряд університетів може спіткнутися із багатьма труднощами різного характеру. Підкреслено, що основною проблемою при застосуванні такого виду навчання може бути і той факт, що кардинально може змінитися і сама структура конкурентності вищих навчальних закладів. На прикладі викладання дисципліни «Теорія ймовірностей та математична статистика» окремо розкриті основні складнощі викладання та контролю отриманих знань, можливі методи їх усунення.
Посилання
How USA Higher Education is Surviving a Pandemic. (2020). URL: unipage. net/ru/1867.
Kostenko, J., Sidorova, E., (2020). Visa-Free Traveling: How the Coronovirus Has Affected for Paid Education. URL: https://iz.ru/1007753/iaroslava-kostenko-elena-sidorenko/bezvuzovyi-rezhim-kak-koronavirus-povliial-na-platnoe-obrazovanie
Snegurova, V. (2010). Distance Learning Mathematics for Secondary School Students. Electronic Scientific Publication (Scientific and Pedagogical Internet Journal). URL: http://www.emissia.org/offline/2010/1442.htm
Timofeeva, O. (2011). Monitoring the Quality of Student Learning and Professional Competence of Teachers Through the Distance Learning System in the Context of the Federal State Educational Standard. Municipal Education: Innovation and Experiment, №4, 16-19. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/monitoring-kachestva-obucheniya-uchaschihsya-i-professionalnoy-kompetentnosti-pedagogov-cherez-sistemu-distantsionnogo-obucheniya-v/viewer
Studying Online: a Choice: How Quarantine Will Change School Education. (2020). URL: https://59.ru/text/education/69108400/
Why Is It Profitable to Enroll in a Foreign University During a Pandemic. (2020). URL: https://www.gazeta.uz/ru/2020/05/20/study/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).