ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ярослава Левченко
  • Олена Шершенюк

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206747

Ключові слова:

якість освіти, дуальна система навчання, потенціал впровадження дуального навчання, кореляційні взаємовпливу, фактори і показники впливу.

Анотація

У статті проведено оцінку потенціалу впровадження дуальної системи навчання в Україні, що є метою дослідження. Для досягнення окресленої мети були вирішені такі задачі: визначено фактори впливу на впровадження дуального навчання та їхні показники; на основі побудови матриці кореляційних зв’язків, визначені кореляційні взаємовпливи між показниками факторів впливу впровадження дуального навчання.

Результати розрахунків зафіксували динаміку до зростання. Це свідчить про зростання потенціалу впровадження дуального освіти в Україні. Визначено фактори впливу на впровадження дуального навчання, а саме: економічні, політичні та культурно-освітні. Також були окреслені кореляційні взаємовпливи між показниками факторів впливу впровадження дуального навчання. Визначені як тісні позитивні, так і тісні негативні взаємовпливи.

Посилання

Вчитися на роботі: як працюватиме дуальна освіта в Україні. (б.д.). Взято з https://uain.press/articles/vchytysya-na-roboti-yak-zapratsyuye-dualna-osvita-v-ukrayini-943921

Дуальна освіта – партнерство вишів і бізнесу. (б.д.). Взято з https://dt.ua/EDUCATION/dualna-osvita-partnerstvo-vishiv-i-biznesu-295022_.html

Дуальна освіта. (б.д.). Взято з http://www.nusta.edu.ua/дуальна-освіта-3/

Левченко, Я. С. (2020). Дуальное обучение для Украины: факторы влияния и потенциальные возможности его имплементации. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka, 52,

–18.

Левченко, Я. С., Волинец, Л. Н. (2019). Проблемы высшей школы глазами студента. Взято з http://конференция.com.ua/files/91_s.pdf

Левченко, Я. С., Шершенюк, О. М. (2020). Дуальна освіта як складова фінансового забезпечення держави в контексті розвитку державно-приватного партнерства. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka, 53 (Препринт. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka).

Офіційний сайт Державної служби статистики України. (б.д.). Взято з http://www.ukrstat.gov.ua/

BDO international business compass. (2018). Взято з https://www.bdo-ibc.com/index.php?id=35

Lechachenko, T. (2019). Analysis of foreign experience of implementation of the dual form of education and accessibility of its implementation in Ukraine. Technology Audit and Production Reserves, 2(47), 31–38. DOI: http://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.174529

Official site of Eurostat. (б.д.). Взято з https://ec.europa.eu/eurostat/data/database

Official site of Organisation for Economic Cooperation and Development OECD. (б.д.). Взято з https://data.oecd.org

PayingTaxes 2018 PwC Global. Взято з https://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/pdf/pwc_paying_taxes_2018_full_report.pdf

Schwab, K. (2018). WEF Global Competitiveness Report. Взято з http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2018/competitivenessrankings/#series=GCI4.C.07.01

Transparency International, Corruption perception index. (2018). Взято з https://www.transparency.org/cpi2018

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Левченко, Я., & Шершенюк, О. (2020). ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (12), 154–167. https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206747

Номер

Розділ

Статті