ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РОЛІ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ УЧИТЕЛІВ У ФОРМУВАННІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Автор(и)

  • Сергій Віцько
  • Олександр Холодний

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206745

Ключові слова:

методичні об’єднання, науково-методична робота, здоров’я, фізична культура.

Анотація

У статті досліджено особливості функціонування методичних об’єднань учителів у системі науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів; досліджено систему науково-методичної роботи на шкільному рівні; досліджено аналітично-педагогічний та організаційно-педагогічний напрямки діяльності методичних об’єднань учителів; визначено алгоритм аналітично-педагогічної роботи діяльності методичних об’єднань учителів.

Посилання

Гнітецька, Т. В. (1998). Організаційно-педагогічні умови оптимізації фізичного виховання учнів гімназії (10 років). (Автореферат ди канд. наук з фіз. вихов. і спорту). Луцьк, Україна: Волинський державний університет ім. Лесі Українки.

Демчук, В. С. (2009). Організація науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 39, 42-45.

Демчук, В. С. (2010). Організаційна структура менеджменту загальноосвітнього навчального закладу. Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 41, 82-88.

Дутчак, А. (2009). Науково-методична робота як засіб розвитку фахових компетентностей педагогів. Обрії, 1, 136–138. Взято з http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/obrii/2009_1/Dutchak.doc.pdf

Жерносєк, І. П. (2006). Організація науково-методичної роботи в школі. Харків, Україна: Основа.

Здоровий спосіб життя Киян – пріоритет роботи столичного центру здоров’я. (2006). Ваше здоров’я, 16 (843), 8–9.

Іваній, І. В. (2007). Проектування системи виховання фізичної культури особистості: синергетичний підхід. Педагогічні науки. Сбруєва А.А. (Ред.), (с. 71-81). Суми, Україна.

Іванова, Л. І. (2003). Предмет «Основи здоров’я і фізична культура та шкільний футбол в системі освіти України». Фізичне виховання в школі, 3, 15–16.

Осадчук, Т. В. (1999). Творчий підхід до організації фізичного виховання сучасних школярів. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. Федьченко

В.О. (Ред), (с. 460–464). Луцьк, Україна.

Павлютенков, Є. М., Крижко, В. В. (2005). Організація методичної роботи. Харків, Україна: Основа.

Сташко, Ж. М. (2013). Колективні форми методичної роботи. Шкільний світ, 12, 128–130.

Освітній простір: нові форми методичної роботи. (2015). Взято з http://infosvit.if.ua/novi-formy-metodychnoji-roboty/

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Віцько, С., & Холодний, О. (2020). ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РОЛІ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ УЧИТЕЛІВ У ФОРМУВАННІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (12), 131–141. https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206745

Номер

Розділ

Статті